Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?
Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.
Benzinmotort kap az elektromos 500-as
Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.
Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv
Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.
Jön az Abarth elektromos négykerkes verziója
Az új 600e prototípusát álcázva már láthattuk, most pedig az Abarth közzétette az első képet az új modellről.
Magyarország a belépési pont az EU-ba
Ezért választotta Magyarországot valójában a kínai BYD autógyár
Ha sportos kisautóra vágyik
A Car Expert Awards szakértői kihirdették a 2024-es év legjobb kisautóját. Ez az Abarth 500e.
A Volkswagen ID egy guruló powerbank
A jármű akkumulátora soha nem merül le 20 százalék alá az állandó mobilitás biztosítása érdekében.
Támogatás villanyautó-vásárláshoz
Összesen 60 milliárd forint keretösszegű pályázatra számíthattunk.
Előnyben lehetnének a kis méretű villanyautók
„A kei car tökéletes példa arra, hogy milyen dolgokat kellene megtennünk.”
Stockholm kitiltja a benzin- és dízelüzemű autókat a belvárosából
Csak elektromos járművekkel lehet majd behajtani 2025-től.
A Volkswagen elektromos zászlóshajója
Megkezdődött a teljesen elektromos Volkswagen ID.7 előértékesítése Németországban.
A technológiát megszerezték, azután világuralomra törnek a kínai cégek
Kína adja a világ elektromos jármű eladásainak 58%-át, az összes lítium-ion akkumulátorgyártás 83%-át.
Eljön a kínai autók korszaka?
Tavaly az európai elektromosautó-eladások tíz százalékát a kínai márkák tették ki.
További cikkek