MENÜ
2024. árpilis 27.
Zita

Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?

Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.

Benzinmotort kap az elektromos 500-as

Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.

Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv

Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.

Jön az Abarth elektromos négykerkes verziója

Az új 600e prototípusát álcázva már láthattuk, most pedig az Abarth közzétette az első képet az új modellről.

Magyarország a belépési pont az EU-ba

Ezért választotta Magyarországot valójában a kínai BYD autógyár

Ha sportos kisautóra vágyik

A Car Expert Awards szakértői kihirdették a 2024-es év legjobb kisautóját. Ez az Abarth 500e.

A Volkswagen ID egy guruló powerbank

A jármű akkumulátora soha nem merül le 20 százalék alá az állandó mobilitás biztosítása érdekében.

Támogatás villanyautó-vásárláshoz

Összesen 60 milliárd forint keretösszegű pályázatra számíthattunk.

Előnyben lehetnének a kis méretű villanyautók

„A kei car tökéletes példa arra, hogy milyen dolgokat kellene megtennünk.”

A Volkswagen elektromos zászlóshajója

Megkezdődött a teljesen elektromos Volkswagen ID.7 előértékesítése Németországban.

A technológiát megszerezték, azután világuralomra törnek a kínai cégek

Kína adja a világ elektromos jármű eladásainak 58%-át, az összes lítium-ion akkumulátorgyártás 83%-át.

Eljön a kínai autók korszaka?

Tavaly az európai elektromosautó-eladások tíz százalékát a kínai márkák tették ki.
További cikkek